ile portów serial

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 8 Paź 2005, 04:33:51 CEST

Dnia 06-10-2005, czw o godzinie 00:54 +0200, pijotr napisał(a):

> cóż, na razie prowadzę rozeznanie co do technologii, bez wskazania na
> konkretny produkt
> w międzyczasie okazało się, że producent wyposaży jednak wspomniane wagi w
> interfejsy ethernetowe, co nieco zmienia typ i skalę problemu...

sterowaniem wag przemysłowych , zbieraniem z nich danych itd przez RS
plus minikompy z linuxem zajmowali sie swego czasu dwaj goscie z mojej
byłej firmy jak bys był zainteresowany to moge cie skontaktowac (na
priv)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl