DNS

MiB michalbachowski w gmail.com
Sob, 8 Paź 2005, 15:33:58 CEST

Witam!

Mój problem zaczął się od awarii sprzętu - routera.
Padła obsługa DNS. Ustawiłem więc DNSy statycznie w systemie.
Jako DNSy podałem serwery bodaj Dialogu [ wpuszczają z zewnątrz ]:
217.30.129.149 i 212.33.64.2
To samo uczyniłem pod Windowsem XP.

Problem polega na tym, że o ile pod WinXP wszystko działa super,
ładują się wszystkie strony, o tyle pod Linuxem już nie.

Przykładem niech będzie strona http://jogger.pl

Zarówno pod Linuxem, jak i Windowsem mogę na nią wejść,
ale pod Linuxem nie dostanę się już do konkretnych joggów,
co pod WinXP nie jest żadnym problemem.

To samo jest z innymi serwisami i wygląda to tak, jakby system nie
"widział" subdomen.

Ale już na przykład subdomeny w takim onecie [ np.: chat.onet.pl ]
obsługują oba systemy.

Czy mógłby mi ktoś pomóc, powiedzieć co jest nie tak ustawione?

Z góry dziękuję.

Michał "MiB" Bachowski

e-mail: michalbachowski w gmail.com
JID: mib w chrome.pl