poldek

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Wto, 11 Paź 2005, 21:01:25 CEST

Tuesday 11/10/2005 16:24:39, Michał Sutkowski:
> nie wiem czy to już było na forum ale jest taka dziwna rzecz z
> poldkiem:

[...]
> kdemultimedia-akode-3.4.3-1 zaznaczył speex-1.1.6-1 (wł.
> libspeex.so.1)
> błąd: speex-1.1.6-1: equal version installed, give up
>
> i ostatnia linijka jest dla mnie zaskoczeniem. Czy coś mam pokopane w
> ustawieniach poldka?

Mi taka rzecz przechodzi, acz pewnie nie ten sam zestaw paczek.
Jeżeli

$ rpm --rebuilddb

nie pomoże, spróbuj czy samo "upgrade kdemultimedia-akode-3.4.3-1" daje
ten sam efekt. Najlepiej gdybyś gdzieś wystawił mi swoje spakowane
/var/lib/Packages i podał dokładnie komendę, którą wykonujesz (zwłaszcza
które źródła są tu używane).