Problemy udev <-> KDE (do tego cdrtools)

Śro, 12 Paź 2005, 18:18:12 CEST

BeCe napisał(a):

> BTW: Ja mam za to inny problem z udev: mam drukarke na porcie szeregowym
>
>i udev nie utworzyl lpt0 (sprzet podlaczylem na pracujacym systemie).
>Poradzilem sobie dodajac, na podstawie tego co znalazlem w klasycznym
>dev, do skryptow startowych polecenia, ktore tworzy wpisy dla portow
>szeregowych, ale to niezbyt ladne rozwiazanie. Czy ktos potrafi
>powiedziec, jak sobie z tym poradzic w bardziej elegancki sposob?

Nie wiem, czy hotplug obsługuje lpt, chyba nie, więc nic dziwnego, że ci
się urządzenie w locie nie pojawiło.
Jeśli zwykły restart nie pomoże:
Poczytać doce udev.
Sprawdzić, czy przy ładowaniu modułów do drukarki, nie tworzy urządzenia.
Jeśli nie, to na podstawie 50udev.rules utworzyć własne 30lpt.rules
(dowolne.rules).
A jeśli i to nie zadziała - jest tam jakieś static - urządzenia, które
udev przy starcie po prostu przenosi z któregoś ze swoich katalogów do
dev. Nie potrzebowałem, więc nie pamiętam szczegółów.

--
WK
Wypusty: