wine

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 15 Paź 2005, 20:32:48 CEST

Dnia 04-10-2005, wto o godzinie 00:24 +0200, Krystian T napisał(a):
> Dodałem plik ~/.wine/config (przykładowy ze strony wine) i już się
> uruchamia, ale... nie może otworzyć żadnego pliku i utworzyć nowego...
> Na razie idę spać, bo jutro (dzisiaj) do pracy...
Jakby to kogoś interesowało, to mi działa.
Jak już pisałem instalowałem corela na wine-20050310-1, ale nie był
użyteczny. Po upgradzie wine do wine-20050830-1 (w tym nie można było
instalować, bo w instalatorze corela źle podawało ilość wolnego miejsca
na dysku) corel zaczął być używalny. Teraz mam wine-20050930-1 i corel
dalej działa, a dodatkowo sprawdziłem instalator corela i wygląda na to,
że powinno się dać zainstalować, bo pokazywał, że jest miejsce (dalej
już nie sprawdzałem). Aha - corel-8, bo akurat tego mam...
Krystian T

        "errare humanum est..."