Potrzebne nietypowe przemapowanie klawiatury

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 18 Paź 2005, 13:59:30 CEST

Mam taki problem. Na skutek nieuważnego obchodzenia się z laptopem
uszkodzeniu uległa klawiatura - przecięta jest jedna ścieżka na taśmie.
Szczęśliwie wyłączony z użytku jest tylko jeden klawisz. Pechowo - jest to
ALT, co oznacza, że nie można teraz wprowadzać polskich znaczków. Z racji
prowadzonych prac, możliwość ta jest mi potrzebna. Samą klawiaturę postaram
się naprawić, ale chwilowo nie miałem na to czasu.

W związku z zaistaniłą sytuacją mam następujące pytanie: czy ktoś mógłby mi
powiedzieć, czy da się (i jeśli tak to jak) tak zmienić mapowanie
klawiatury w X-ach, żeby rolę prawego ALT-a przejął klawisz "windowsowy"
rozwijania menu (w prawo za prawym Alt-em i klawiszem "Win-Start"). Ten
klawisz akurat działa, a jako, że jest w dobrym miejscu, bardzo fajnie
byłoby, gdybym mógł go wykorzystać. Ewentualnie można by było wykorzystać
klawisze "windziane" - również mam pytanie, jak to ewentualnie zrobić.

Spróbuję trochę pogooglać, ale może ktoś ma gotowy pomysł i mógłby się nim
podzielić. Pozdrawiam.