czytnik kart SD 4 w 1

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 18 Paź 2005, 21:30:16 CEST

On Sun, 16 Oct 2005, kermit1715 w wp.pl wrote:
> mam cos takiego jak w temacie na moim laptopie, wie ktos moze jak sie
> cos takiego konfiguruje, bo cos nie moge tego wygooglac ?

Że się tak wetnę...

02:04.3 Mass storage controller: <pci_lookup_name: buffer too small>
        Subsystem: Dell Unknown device 018d
        Control: I/O- Mem- BusMaster- SpecCycle- MemWINV- VGASnoop- ParErr- Stepping- SERR- FastB2B-

To czytnik kart AFAIR Texas (nie wiem czemu tutaj nic nie pisze - kiedyś
pisał) pamięci SD. Nie znalazłem jak to uruchomić - pod windą są
sterowniki i działa, a pod linuksem jakoś nie za bardzo.

Czy ktoś z czymś takim walczył?