Firefox na faq.fedora.pl

Jarek Koszuk heretyk w pld-linux.org
Śro, 19 Paź 2005, 16:12:46 CEST

On Wed, October 19 2005 15:47, Jan Palus wrote:
> Coz... zycie :>. Ja jestem jednym z tych szczesliwcow, ktorym stary
> config otworzyl sie bezproblemowo.
Mnie na dwóch maszynach też. Na trzeciej objawy były jak wyżej. To, co
odróżniało te instalacje to fakt, że na tej "trefnej" maszynie miałem
doinstalowane lokalnie rozszerzenia do Firefoksa.

Radziłem sobie tak: przeniosłem katalog .mozilla w inne miejsce i
uruchomiłem FF, żeby utworzył sobie profil. Skopiowałem większość plików ze
starego profilu (omijając te, które mogły mieć związek z rozszerzenieniami
- jeśli dobrze pamiętam problemy robił np. compreg.dat).

Pozdrawiam, Jarek