Firefox na faq.fedora.pl

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Śro, 19 Paź 2005, 16:28:22 CEST

W dniu kojarzonym jako środa, 19 października 2005 16:12, osoba znana jako
Jarek Koszuk nastukała:
>  Mnie na dwóch maszynach też. Na trzeciej objawy były jak wyżej. To, co
>  odróżniało te instalacje to fakt, że na tej "trefnej" maszynie miałem
>  doinstalowane lokalnie rozszerzenia do Firefoksa.

Heh, a ja mialem zainstalowanego Firefoksa z paroma rozszerzeniami, zapuscilem
upgrade i smiga az milo.
Inna rzecz ze caly czas trzymalem zaholdowanego 1.0.6-3, nie robilem upgrade
do 1.0.7-2

A ta obecna wersja wyglada jak na razie bardzo dobrze - nie natrafilem na
problemy

pzdr,
Pawel Rumian