iplus

Lukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Śro, 19 Paź 2005, 16:50:45 CEST

On Wednesday 19 October 2005 14:49, Lukasz B wrote:

> udalo mi sie, ~identycznie jak wersja dla Idei. Tam maja troche inny
> model, nie pamietam dokladnie,
> ale kumpel znalazl na google strone z pieknym opisem i zadzialalo
> (najpierw dla idei, potem dla Plusa).
> ten nowszy dla plusa.

Niestety nie znalazłem żadnych informacji któreby mi pomogły. Jest kilka howto
dla karty GC79 oraz opis dla ery i wszystkie konfiguracje już przetestowałem
- bez rezultatu.

Poprawna konfiguracja dla pppd od kogoś komu ta karta działa z iplus byłaby
pomocna.

> Oczywiscie nie dotarlem do instrukcji, jak z tego wyciagnac Edge,
> dzialalo tylko po GPRS.

EDGE się w plusie włącza samo.

pzdr,
Łukasz