firefox 1.0.7-3 - puste okienko "Ostrzezenie"

marcin steć marcinek w nea.pl
Czw, 20 Paź 2005, 19:05:46 CEST

Michał Łukaszek wrote:

>DIR=`grep Path ~/.mozilla/firefox/profiles.ini |awk -F= '{print $2}'`
>rm -f ~/.mozilla/firefox/$DIR/compreg.dat

Zrobiłem nieco mniej subtelnie: tar czvf moz.tgz .mozilla i rm -rf .mozilla
Ale diabli wzięli wszystkie loginy, bukmarki itd... Taraz szukam które
pliku z ackupu wrzucić,  więc chyba spróbuję Twoje rozwiązanie...