NFS, poldek, waiting for lock

lukasz lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 20 Paź 2005, 17:13:39 CEST

Witam,

aby zmniejszyc ilosc ciagnietych pakietow do instalacji na koncowkach,
zrobilem przemylsnie tak, ze kazdy z nich ma w poldek.conf
cache-dir skierowany na katalog na serwerze, udostepniony po NFS.
Dzieki temu, na ktorejkolwiek maszynie bym sciagal, jest dostepne dla
wszystkich.
I tak bylo, dopoki nie pojawil sie poldek-0.19
Teraz przy probie ciagniecia na koncowkach krzyczy mi, ze

Waiting for lock
/var/poldek/ftp_ftp2.pld-linux.org.dists.ac.PLD.i686.PLD.RPMS...

po czym, Ctrl-C:

Unable to obtain lock
/var/poldek/ftp_ftp2.pld-linux.org.dists.ac.PLD.i686.PLD.RPMS/
.vflock__var.poldek.ftp.ftp2.pld-linux.org.dists.ac.PLD.i686.PLD.RPMS...

czy to jest babol NFS - bo mialem z nim tez troche problemow, wlasnie
przy okazji
plikow typu lock, czy to przypadlosc poldka?

Myslalem nad udostepnianiem po sambie, ale jakos nie wydaje mi sie to
najlepszym pomyslem.

Dzieki z gory za pomoc.

--
Lukasz