PLD i SUN SparcStation 5

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 21 Paź 2005, 08:36:25 CEST

Dnia wtorek, 18 października 2005 23:45, Miesiu napisał:

> 1. Będziesz na tym robił coś konkretnego?
Zacznę od próby postawienia na tym Linuksa. Ja się uda, to się zastanowię. A
jak się nie uda, to się pobawię Solarisem. Zobaczę jeszcze, jak głośne to
jest, bo nie odpaliłem tego jeszcze. Tak czy owak, świetnie pasuje do
mojego zbioru zabytków ;-)

> 2. te 170MHz - w przeliczeniu na MHz Athlonów - to ile będzie?
Oj, nie mam pojęcia. W tym jest 32-bitowy microSPARC 170MHz zwany
turboSPARC. Ale na pewno nic powalającego to to nie jest ;-)