Postfix, spam - jak pchnac dalej ?

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Sob, 22 Paź 2005, 16:23:28 CEST

Dnia sobota, 22 października 2005 14:19, Ryszard Mielcarek napisał:
> Witam,
>
> Mail oznaczony jako spam wylądowała w /var/spool/amavis/virusmails.
> Jak mogę go 'na siłę' puścić do usera ?
> User nie ma dostępu do shella, poczte odbiera przez bramkę.

uzywasz Maildir ? w takim wypadku dziala np skopiowanie pliku
z /var/spool/amavis/virusmails do ~/Maildir/new i zmiana wlasciciela pliku na
usera...wczoraj praktykowalem...dzialalo ;-)

Czy Tobie moze chodzi o to zeby user mial mozliwosc samodzielnego dobrania sie
do tego maila ?

Maciej Krzyzanowski
maciek w hsm.net.pl