serwer gry na UDP

Michał Kowalczuk sammael w brzydal.eu.org
Pią, 21 Paź 2005, 15:27:21 CEST

On 2005-10-19, pszemaz WP <pszemaz w wp.pl> wrote:

> Doinstalowalem sobie takze Webmina, zeby lepiej zarzadzac firewallem,
> glownie chodzi o banowanie gowniarzy co nie umieja szanowac serwera i
> innych graczy na nim. Wiec firewall jest teraz ladowany przez Webmina.

Widziałem kiedyś, że webmin majstrując przy iptables dopisywał logowanie
_wszystkiego_, co przechodziło przez interfejsy. Zobacz, czy u Ciebie tego
czasem nie włączył i czy Ci się system przez to nie zajeżdża jakoś.

--
 _  <= Michał Kowalczuk => <== (http://)|(mailto:sammael@)brzydal.eu.org/? ==>
( ` <= GG#2113900 => <======= Imagination is more important =================>