znowu skype i mikrofon

Michal Felski fela w ds.pg.gda.pl
Sob, 22 Paź 2005, 08:57:47 CEST

witam

wiem ze problem rowniez tutaj byl walkowany wiele razy, ale ja nadal z
tym walcze. jestem juz zdesperowany kupic inna karte dzwiekowa,
ale moze komus jednak dalo sie to uruchomic na zintegrowanej ac97

ogolnie mikrofon mi dziala bo slysze siebie w sluchawkach, ale
nie moge dzwieku nagrac ani nie slychac mnie w skype. pod winda
dziala normalnie a w pld probowalem i z alsa i z oss.

-bash-3.00# rpm -qa skype
skype-1.2.0.17-1

-bash-3.00# lspci | grep audio
00:11.5 Multimedia audio controller: VIA Technologies, Inc.
VT8233/A/8235/8237 AC97 Audio Controller (rev 40)

--
pozdr.
Fela