poowooolny Grub

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Sob, 22 Paź 2005, 21:38:11 CEST

05-10-22, Paweł Kwiatkowski <qwiat w o2.pl> napisał(a):
> Jest sobie grub-0.97-1 (z ac) "sięgający" po pliki na partycję ext2.
> Wsio działa dobrze tylko że śmiertelnie wolno, a wygląda to tak:

> Po tym wstaje menu i uruchamia się system, wszystko działa niby dobrze,
> niepokoję mnie tylko te przestoje. Jakieś pomysły?

u mnie od zawsze lilo sie zachowuje tak, tzn potwornie wolno laduje kernel
ale partycja na ktorej to lezy to sprzetowy raid i pewnie biosowa
emulacja tego jako zwykly dysk sie wlecze (ibm x226 + serveraid 6m,
raid5)

--
Maciej Pijanka