Bledy servera [OT]

Marcin Kaminski maxiu w best.net.pl
Sob, 22 Paź 2005, 22:12:25 CEST

Dnia Friday, 21 of October 2005 20:42, pbern w pbern.biz napisał:

> ze strony intela,
> http://search2.intel.com/corporate/default.aspx?culture=en-US&q=selview&x=0
>&y=0

A jest może wersja pod Linuksa? Startowanie systemu do DOSa żeby sprawdzić
logi jest raczej słabe. Niestety nie udało mi się zmusić ipmitools do
współpracy.

- Marcin Kamiński --------------------------------- maxiu -
--- software developer ------------------------ Bestmax ---
----- server administrator --------------- Best Group -----