[RescueCD] 2005-10-23 x86 & x86_64

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 24 Paź 2005, 14:54:08 CEST

It seems like on Monday 24 of October 2005 11:17, Tomasz Witek typed:

> zgodze sie, tylko ze w ten sposob zanim wyjdzie "dobre", "potestowane"
> 2.6.14 to sie okaze ze ktos ma sprzet i tam nie dziala.
>
> jakby teraz na dzis wypuscic z kernelem 2.6.10 to 98% ludzi bylo by
> zadowolonych a dla reszty mozna by za miesiac wypuscic bete z 2.6.14.
>
> Ja wiem ze dell 2800 jest typowym sprzetem i uptime na tym jajku 150 dni
> to zaden problem, ale ja bym chcial rescue ktore dziala.

A czy to jest pierwsza i ostatnia wersja RescueCD? Na innych Ci nie działa?
Chcesz stable i devel, to masz. Wszystkie poprzednie wersje są dostępne,
zatem kto Ci każe używać najnowszej, skoro u Ciebie nie działa?
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/
Meet Jacek: http://photoblog.be/jacek