Przeglądarki oparte o Gecko zamrażją system

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Pon, 24 Paź 2005, 22:25:49 CEST

W dniu kojarzonym jako poniedziałek, 24 października 2005 19:49, osoba znana
jako Bartek 'Zolty' Żółtowski nastukała:
>  Witam!
>
>  Od jakiegoś czasu mam problem w zasadzie z większością przeglądarek
>  opartych na Gecko, a więc: Mozilla, Firefox, Deer Park i Flock
>  (http://www.flock.com/). Sprawa wygląda tak, że w zasadzie nie da się
>  popracować dłużej niż pół godziny. Czy dzieje się to przy jakichś
>  konkretnych stronach? Raczej nie. Przynajmniej nie udało mi się
>  zauważyć takiej prawidłowości. Co gorsza w logach nie jestem w stanie
>  nic wyczytać.

Hmm, ja zaczalbym sledztwo od sprawdzenia zaleznosci wywalania sie
przegladarki od obecnosci flasha na stronach.
Ja w kazdym razie mialem kiedys z tym problemy - jezeli dobrze pamietam to
przegladarka sie wysypywala na stronach z flashem, kiedy nie mialem
zainstalowanego odpowiedniego add-ona, ale moge sie mylic.

Dla porzadku dodam ze w tym momencie nie mam zadnych problemow z Firefoksem,
flash tez hula...

Pawel