Przeglądarki oparte o Gecko zamrażją system

Bartek 'Zolty' Żółtowski zoltowski w gmail.com
Wto, 25 Paź 2005, 08:26:58 CEST

On Mon, Oct 24, 2005 at 10:06:42PM +0200, BeCe wrote:
> A moze to nie wina stron tylko animacji flashowych, ktore sie na nich
> znajduja? Kiedys (zanim sobie skonfigurowalem dmix w ALSA) tak mialem,
> ze przegladarka sie zawieszala w momencie wchodzenia na takie strony, bo
> flash nie mogl sie dopchac do karty dzwiekowej zajetej przez arts lub
> amaroKa. Sprawdz.

Hmm... Co do samego flasha to muszę jeszcze prześledzić. Natomiast
jeśli chodzi o dźwięk i o to,że nie może się dostać do /dev/dsp to
raczej nie. Artsa ani, żadnego innego demona dźwięku nie używam, a w
momentach zwisów nic nie grało, co więcej żaden odtwarzacz nie był
włączony.

Ale dzięki za wskazówkę. Będę pilnował flasha.

--
http://www.mandrake.pl  |  http://tinyurl.com/46t9l
JID: zolty(at)chrome.pl |  GG# 1993789