Przeglądarki oparte o Gecko zamrażją system

Bartek 'Zolty' Żółtowski zoltowski w gmail.com
Wto, 25 Paź 2005, 08:30:19 CEST

On Mon, Oct 24, 2005 at 10:25:49PM +0200, Paweł Rumian wrote:
> W dniu kojarzonym jako poniedziałek, 24 października 2005 19:49, osoba znana
> jako Bartek 'Zolty' Żółtowski nastukała:
> Hmm, ja zaczalbym sledztwo od sprawdzenia zaleznosci wywalania sie
> przegladarki od obecnosci flasha na stronach.
> Ja w kazdym razie mialem kiedys z tym problemy - jezeli dobrze pamietam to
> przegladarka sie wysypywala na stronach z flashem, kiedy nie mialem
> zainstalowanego odpowiedniego add-ona, ale moge sie mylic.

To już dwie osoby wskazują mi na flasha. Zatem będę go śledził. A
gdybyś mógł napisać czego Ci wtedy brakowało to chętnie bym sprawdził
czy pomoże.

--
http://www.mandrake.pl  |  http://tinyurl.com/46t9l
JID: zolty(at)chrome.pl |  GG# 1993789