Przeglądarki oparte o Gecko zamrażją system

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Wto, 25 Paź 2005, 09:02:48 CEST

On Tue, Oct 25, 2005 at 08:30:19AM +0200, Bartek 'Zolty' Żółtowski wrote:
> To już dwie osoby wskazują mi na flasha. Zatem będę go śledził. A
> gdybyś mógł napisać czego Ci wtedy brakowało to chętnie bym sprawdził
> czy pomoże.

u mnie podobnie, jak otworzę w 3 zakładkach gazeta.pl z ichnimi
flashowymi reklamami to wyraźnie zwalnia, a jak powłączam więcej to już
nie wiem czy wisi czy nad czymś "myśli" - 99% użycia procesora, brak
odświerzania okienek.

galeon 1.3.21

bajcik
--