PC + sieciówka WiFi na USB = WiFi AccessPoint ??

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 27 Paź 2005, 09:59:56 CEST

Sytuacja jest następująca: mam PC-ta, do niego sieciówkę WiFi na USB (ale
może być w sumie dowolna inna). Na kompie działa AC, sieciówka jest
skonfigurowana i działa poprawnie.

Czy jest jakiś sposób, żeby z takiego kompletu zrobić access point? Chodzi
mi o takie rozwiązanie, w którym np. przychodząc z laptopem mogę po DHCP
automatycznie dostać adres i pozostałe parametry sieci tak samo, gdyby
zamiast tego PC-ta stał jakiś DLink albo LinkSys. Bez jakichś sztuczek z
przestawianiem karty w tryb AdHoc. Obawiam się, że to mało wykonalne, ale
może ktoś ma namiary na dokumentację na ten temat albo mógłby się podzielić
własnymi doświadczeniami, jeśli takowe posiada?

Pozdrawiam.