PC + sieciówka WiFi na USB = WiFi AccessPoint ??

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 27 Paź 2005, 10:21:29 CEST

Łukasz Maśko wrote:
 > Czy jest jakiś sposób, żeby z takiego kompletu zrobić access point?
Chodzi
> mi o takie rozwiązanie, w którym np. przychodząc z laptopem mogę po DHCP
> automatycznie dostać adres i pozostałe parametry sieci tak samo, gdyby
> zamiast tego PC-ta stał jakiś DLink albo LinkSys. Bez jakichś sztuczek z
> przestawianiem karty w tryb AdHoc. Obawiam się, że to mało wykonalne, ale
> może ktoś ma namiary na dokumentację na ten temat albo mógłby się podzielić
> własnymi doświadczeniami, jeśli takowe posiada?

Nie czytałem znalezionego na googlach pierwszego z brzegu linka, ale
może to to:
http://oob.freeshell.org/nzwireless/LWAP-HOWTO.html

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous