dial-in & 2.6.x

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Czw, 27 Paź 2005, 20:34:29 CEST

	Mam szrot-server na AC. Do niego podłączony modem zew. i wszystko
skonfigurowane jako dial-in ppp server. Działa bez zarzutów ... pod
2.4.x vanila (PLDowego nie próbowałem). Jak odpale na 2.6.x (valila lub
PLDowe) to modem się inicjuje, odbiera połączenie i negocjuje poprawnie
transmisję. Niestety w momencie gdy na kliencie pojawia sie komunikat
CONNECTED na serverze nie mam nic. Tak jak gdyby modem nie był w stanie
wysyłać do kompa. Ma ktoś pomysł jak to zwalczyć?

--