hal, fstab-sync a funkcjonalność autofs - da się uzyskać automatyczne mountowanie po wejściu do 'halowego' katalogu ?

BeCe boski_cinek w o2.pl
Sob, 29 Paź 2005, 11:52:48 CEST

Mateusz Korniak napisał(a):
[CIACH]
> I urządzenia działają super po ręcznym zamontowaniu (albo via ikonki KDE).
> Do pełni szczęście mi brakuje automatyczne mountowania po wejściu do dodanego
> katalogu. Da się tak zrobić ?
[CIACH]

Da sie i autofs jest przy tym zupelnie zbedny. Doinstaluj sobie jeszcze
dbus i dbus-qt. Teraz mozesz wybrac dwie drogi:
1) Jezeli nie jestes fanatykiem, zboczencem, masz dosyc miejsca na dysku
 itp., to zainstaluj gnome-volume-manager (wbrew temu co moglaby
sugerowac nazwa nie bedziesz musial doinstalowac tysiecy pakietow od
GNOME), skonfiguruj (gnome-volume-properties) i dodaj go do autostartu w
KDE. Sam uzywam i dziala super.
2) Uzywajac ivmana. Nie bede sie wypowiadal na jego temat, bo nigdy nie
uzywalem.

Mozesz jeszcze w konfiguracji pulpitu KDE ustawic wyswietlanie
zainstalowanych urzadzen (Zachowanie->ikony urzadzen i zaznacz "pokaz
ikony urzadzen", a na liscie nizej zaznacz interesujace cie pozycje
zaczynajace sie od "zamontowane" (np. "zamontowany DVD")

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"