hal, fstab-sync a funkcjonalność autofs - da się uzyskać automatyczne (od)mountowanie 'halowego' katalogu ?

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 29 Paź 2005, 22:26:51 CEST

Mateusz Korniak wrote:

> OK. Będzie się mountowało po włożeniu, zamiast przy próbie odczytu z katalogu.
> Może być.
> Ale już po okresie nieużywania, automatycznie się nie odmountuje :(
> A przy autofs to też da się ustawić ...

Propobuje skrypt, który będzie w locie modyfikował konfigurację autofs
na podstawie eventów udev'a. Zerknij na pliki w /etc/udev.d/ i na
tutoriale (Gentoo ma niezły) o pisaniu regułek do udeva.

Jak coś wyskrobiesz, to się podziel --- doda się do dystrybucji.

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa