Wysypujacy sie squid

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Nie, 30 Paź 2005, 12:30:07 CET

Dnia 30-10-2005, nie o godzinie 12:00 +0100, Marteen napisał(a):
> Witam
>
> Od jakiegos czasu wysypuje mi sie squid. W logach pojawia sie zapis: Disk
> space over limit....
> Co to za blad i jak go wyeliminowac??
>
> pozdr
>
> Marcin
Mi pojawiało się coś takiego po twardym resecie, gdy indeksy nie
zgadzały się z rzeczywisą zawartością cache (zostały niezindeksowane
pliki, które zajmują miejsce i w rzeczywistości w cache jest więcej niż
to co zdefiniowane w pliku konfiguracyjnym).
Zobacz czy wartość, która jest ponad sukcesywnie spada, jeśli tak, to po
jakimś czasie powinno powrócić do normy, lub ewentualnie wycziść cache i
stwórz na nowo.

--
Pozdrawiam,
Krzysztof Mościcki