Jak to jest z tym poldkiem? :-/

Michał Łukaszek prism w hornet.eu.org
Sob, 3 Wrz 2005, 15:20:22 CEST

Dnia sobota, 3 września 2005 15:12, Łukasz Maśko napisał:

> Wina moja czy poldka?

Raczej poldka. Ja również miałem jakieś dziwne objawy - gdy w ac-ready nie
było w pełni spójnego zestawu pakietów, dokompilowałem sobie z CVSu te kilka
paczek, których brakowało, a poldek przy uruchomieniu go z -n ac -n ac-ready
-s RPMS jakoś nie wyłapywał, że świeższe paczki są w katalogu lokalnym. Nie
miałem wtedy czasu, więc po prostu większość upgradu zrobiłem z palca w
rpmie. Poldkiem tylko pościągałem paczki.

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)