Najnowsze sane-backends - działa to komuś? (resmgr)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 3 Wrz 2005, 16:14:11 CEST

Działa toto komukolwiek lokalnie? Mi nie chce zobaczyć poprawnie lokalnego
skanera. sane-find-scanner wykrywa urządzenie, ale scanimage -L już nie. Ze
strace wychodzi, że winny jest nie/źle skonfigurowany resmgr. Ale nie mam
bladego pojęcia jak go skonfigurować.

Wersja 1.0.16 działa za to po sieci - poprawnie podłącza się do zdalnego
saned'a (poprzednia wersja nie działała). Jako serwer jest wersja 1.0.15-1,
bo - jak napisałem powyżej - 1.0.16 nie chce ruszyć. Ogólnie - strasznie
namieszane :-/ Pomoże mi ktoś to opanować? Pozdrawiam.