Instalacja PLD na dysku SATA

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pon, 5 Wrz 2005, 11:21:31 CEST

Arkadiusz Patyk napisał(a):

>co tam za sterownik jest i jaki ma pciid

Jeśli o mnie chodzi, to musiałbym teraz do domu wracać, a nie mogę.
Natomiast rzecz w czym innym - żeby wystartować live na bochs'ie
przerobiłem linuxrc tak, żeby w przypadku, kiedy nie zidentyfikuje
kontrolera, próbował jeszcze ide-generic - w ten sposób przynajmniej
system startował i można było ręcznie podłubać.
Myślę, że taki futer byłby użyteczny na stałe.
Pozdrawiam
WK