Aktualizacje AC z main znowu cos psuja

BeCe boski_cinek w o2.pl
Wto, 6 Wrz 2005, 16:18:13 CEST

Witam!
Aktualizowalem przed chwila troche pakietow (w tym X11 i GTK+2) i jaja
sie jakies znowu porobily.W Thunderbirdzie i Firefoksie kursory mi sie
zmieniaja na podstawowe (bez tematow) i czcionki sie popsuly. Aterm
zmienil mi kolor czcionek z bialych na czarne, co jest denerwujace
strasznie, bo nic nie widac. Tyle zauwazylem w ciagu paru pierwszych minut.
Nie wiem, kto przerzuca pakiety w repozytoriach, ale mysle, ze
przerzucenie w jeden dzien stu ilus pakietow na raz nie jest specjalnie
szczesliwym pomyslem. Nie daloby sie tego robic stopniowo? Mniejszy szok
by byl.
--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org