Groupware

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 5 Wrz 2005, 14:54:54 CEST

Michał Panasiewicz napisał(a):

> jak napisałem trzeba nad tym popracować :/ bo nie chce sie budowac ,
> nadal to NFY

Siadłem nad tym wczoraj - u mnie się kompiluje. Problemy mam z nazwaniem
tego i numenklaturą. Bo tam jest jakaś dziwna wersja, nazwa modułu też
jest niestandardowa. Tak czy siak - buduje się, teraz ptrzebuję pomocy z
ustandaryzowaniem tego speca do typowego modułu apache'a

Siadłem w ogóle nad opengroupware...problem mam przy budowie
libfoundation - dostaję, że NSConstantString nie zostało nigdzie
wcześniej zadeklarowane i nie mogę sie tego pozbyć (googlałem sporo -
nici :/).

Swoja drogą ten libfoundation ma STBR przy ostaniej porpawce, ale się
nie buduje (patrz wyżej). Mam w swoim specu podpibtą wersję (tamta też
nie budowała się).

Pozdrawiam
Cz w rny