Firewall, HTB podział pasma - GOTOWIEC

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Wto, 6 Wrz 2005, 21:11:54 CEST

Ponieważ ten temat jest wiecznie żywy, również tu na liście, a kiedyś
"publikowałem"  jakąś wersję moich skryptów i spotkało się to z
zainteresowaniem -  publikuję aktualnie przeze mnie używaną w kilku sieciach
mniejszych i większych. Podział pasma jest powiązany z firewallem ponieważ
wykorzystuję moduł IPMARK - znacznie zmniejsza obciążenie serwera przy
znakowaniu pakietów dużej ilości userów. Skrypty wypuszczam na licencji GNU
GPL - więc liczę, że jacyś zainteresowani poprawią znalezione błędy ;) I od
razu zastrzegam jedną rzecz - nie zasypujcie mnie mailami w sprawie pomocy w
skonfigurowaniu skryptów do waszej sieci - w miarę możliwości czasowych
natomiast postaram się odpowiadać na pytania "techniczne" - czyli wybranych
rozwiązań i czemu tak a nie inaczej zrobiłem pewne rzeczy. To by było na
tyle. Skrypty dołączam w mailu.
--
Jacek Rzęsista
GG 61213