cvs.pld-linux.org jakiś mirror

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Wto, 6 Wrz 2005, 16:56:53 CEST

Mój nawiedzony admin z niewiadomych mi powodów powycinał mi porty do
cvs.pld-linux.org w taki sposób, że nie jestem w stanie skorzystać z
dobrodziejstw pldowskiego cvs. Każda próba kończy się następująco:
[piotr w timemachine ~/rpm]$ cvs get SPECS
cvs [checkout aborted]: connect to [cvs.pld-linux.org]:2401 failed: Connection
refused

Wobec czego, chciałem się zapytać czy istnieje gdzieś mirror tego cvsu, z
którego mógłbym korzystać do czasu aż szanowny admin zmieni zdanie i
odblokuje wszystko? Wystarczy mi opcja ro :)

--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl