Groupware

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 12:11:05 CEST

Michał Panasiewicz napisał(a):

> kłopot tylko teraz z opengroupware-pilot-link.spec i libfoundation.spec
> (wymagane do budowy opengroupware.spec)
> wywala sie przy budowaniu

ta - też mam strasznie problemy z libfoundation. Ale tak samo wywala mi
się gnustep-base, a na builderze czytałem sobie log z budowania i tam
sprwazdanie ffi przechodzi....zrobiłem drastyczne w poldku:

przy libfoundation znalazłem a  googlach, że trzeba budować nie
'against' gnustep-base, ale 'against libobjc that comes with sope'.
Wyczytałem, że to jest libobjc-lf2-devel, ale pomimo zainstlowania
wywala się tak samo.

install -F * --downgrade i doprowadzam do synchu z ac, bo miałem gcc 4.0
i inne tkaie - zobaczymy, co z tego wyjdzie...

Cz w rny