ANN: ruchy na ftp, KONIEC

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 14:30:04 CEST

Paweł Rumian napisał(a):
> Zmienila sie chyba domyslna lokalizacja pakietow, ja musialem
> odkomentowac korzystanie ze starej $HOME/.poldek-cache

ja trzymam w /var/tmp/pld-cache

w każdym razie zmienił się user interface na wygodniejszy. Teraz jest system
katalogów, od razu wiadomo co gdzie leży  i bez modyfikacji poldek.conf
można sobie wziąć coś z np. ac-ready, albo lecieć cały czas z ac, albo
wyszukać coś we wszystkich źródłach czyli all-avail. Super.

Nie działa tylko uzupełnianie składni poleceń - cd ../<tab> nie daje żadnych
podpowiedzi.

acha i w aliasach ls -> uninstall kernel - ROTFL :)

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl