poldek?

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 21:47:25 CEST

09/07/2005 07:47 PM, Piotr Wawrzyniak wrotek:

> poldek -s  /big/PLD/2.0/noarch/rpms --mkidxz

Dzięki. Sprawdzałem to wcześniej ale trzeba jeszcze ustawić odpowiedni
typ indeksu dla danego źródła - w tym wypadku pndir. Dzięki.

I jeszcze jedno pytanie: rozumiem, że plik sources.conf nie nadaje się
raczej do wpisywania lokalnego repozytorium pld, bo pakiety z miejsc w
sources.conf są brane dopiero wtedy jak nie zostaną znalezione w
pld-sources.conf i lepiej te lokalne repozytorium wpisać właśnie do
pld-sources.conf?

Adam