poldek 0.19.0 i desc

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 11:45:16 CEST

On Fri, 09 September 2005 10:14:43 +0200, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> Lokalizacja pl a poldek-0.19.0-1.20050613.22.6 uparcie
> serwuje desc nazwa_pakietu w wersji angielskiej, nowy poldek tak ma?

  Z moich doświadczeń wynika, że tak chyba ma.

  Jeżeli indeksy są w starym formacie (type=pdir, czyli aktualnie Ac itp.),
to język desc to zawsze angielski (przynajmniej u mnie).
  Jeżeli zaś indeksy są w nowym formacie (type=pndir), to język desc
zależy od ustawień locale i/lub od ustawienia 'dscr =' w pliku ze źródłami.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                           Ale mogę się oczywiście mylić.