[OT] Polaczenia na wieksze odleglosci

Adam T. grupy w trofimczuk.net
Śro, 7 Wrz 2005, 23:27:24 CEST

W Twoim liście datowanym na 2 września 2005 (15:52:25) można przeczytać:

DM> Czesc

DM> Mam polozony kabel ok 180 metrow miedzy dwoma punktami. Co mozna
DM> zastosowac do zestawienia polaczenia miedzy tymi dwoma punktami? Co
DM> polecacie dla malych szybkosci (wystarczy ponizej 2Mbps)?

Jesli masz jakies fundusze to polecam
http://www.zy.com.pl/produkty/p791r.html Mam dwa takie polaczenia w 2
roznych firmach i dziala to bezproblemowo. Do polacznia potrzebujesz 1
pary. Moze byc kabel telefoniczny kat. 3. Linie wpinasz w WAN,
ETHERNET do switcha, konfigurujesz i zapominasz, ze te dwa urzadzenia istnieja. Moje lacza sa zestawione na
odleglosciach ok 5-6km i ok. 3km.

--
Adam T.
|> adam(at)trofimczuk.net <|