ANN: ruchy na ftp, KONIEC

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Czw, 8 Wrz 2005, 00:34:26 CEST

Adam Skowroński napisał(a):
> No czy ten system katalogów jest wygodniejszy to mi się później okaże.
> Bo ja akurat mam domowe repozytorium podzielone na dwa katalogi - jeden
> dla athlona, a drugi noarchy (to zostało z czasów kiedy miałem więcej
> niż 1 komp na więcej niż jednej architekturze i nie chciało mi się
> trzymać dwa razy repozytorium noarchów)

z tego co obczaiłem, to masz do tego specjalny plik
konfiguracyjny /etc/poldek/source.conf

zrób tak:
[source]
# deklaracja źródła
name   = moje-athlon
#nazwa
type   = dir
#typ dir dla katalogu, pndir dla katalogu na ftp (chyba)
path   = /path_to/RPMS
# ścieżka katalogu z rpm, tam chyba musi być indeks
auto   = yes
# czy ładować automatycznie przy starcie poldka? (jeśli tak, to zostanie
# utworzony poldkowy katalof /moje-athlon, jeśli nie, trzeba będzie ładować
# katalog ręcznie poprzez deklarację za pomocą switcha --sn)
autoup = yes
# czy indeks ma być update'owany automatycznie - imvho jeśli tak, to poldek
# --up(a) zrobi też update tego, jeśli nie trzeba będzie użyć switcha --sn

no i drugie źródełko na tej samej zasadzie:

[source]
name   = noarch
type   = dir
path   = /path_to/RPMS
auto   = yes
autoup = yes

> i teraz nie chcąc upgrade'ować z
> lokalnego dysku muszę iść do all-available. A tu niekoniecznie musi mi
> się podobać, np, jakieś ac-ready. Wiem, że mogę usunąć ac-ready z
> pld-sources.conf, ale jakbym chciał je jednak mieć?

ok, to w takim razie skonfiguruj sobie źródło ac-ready i ac-test (np.) jako
noauto=yes (ciekawe, że pliki konfiguracyjne nie trzymają się standardów w
jednym jest auto, w drugim noauto...) i już masz all-available bez ac-ready
i ac-test. A jeśli chcesz coś wziąć z ac-ready/test to dajesz:
# poldek -n ac-test -n ac-ready -n ac -n ac-supported

i masz all-avail == (ac-test + ac-ready + ac + ac-supported)

nie wygodne, ale można zrobić aliasa np poldek-rit (od ready i test) i już.
(albo skrypt siakiś...)

> 	- baaardzo dużą poprawę szybkości działania poldka.

no ja tego nie zauważyłem, ale mniej proca teraz zjada poldek. To fakt.

Ogólnie bardzo mi się podoba nowy kierunek rozwoju poldka :).

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl