poldek?

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Czw, 8 Wrz 2005, 01:55:08 CEST

09/08/2005 12:55 AM, Lukasz "S-K" Jarochowski wrotek:

> ustaw priorytet danego żródła
>
> [source]
> name=blabla
> type=dir
> path=path/path/path
> pri=100

Fajnie. Wiedzialem, ze cos takiego jest. Szkoda, ze manuala nie ma
jeszcze. Ale to i tak nie jest wazne bo: nie działa.

W pld-sources.conf ustawilem:

[source]
type  = %{_ac_idxtype}
name  = ac
path  = %{_pld_prefix}/PLD/%{_pld_arch}/PLD/RPMS/
pri   = 50

w sources.conf:

[source]
name   = home-ath
type   = pndir
path   = /big/PLD/2.0/Athlon/rpms
pri    = 100
auto   = yes
autoup = yes

[source]
name   = home-noarch
type   = pndir
path   = /big/PLD/2.0/noarch/rpms
pri    = 99
auto   = yes
autoup = yes

a w poldku po czyms takim:
poldek:/> cd ac
poldek:/ac> ls | !wc -l
11663
poldek:/ac> cd ../home-ath
poldek:/home-ath> ls | !wc -l
185
poldek:/home-ath> cd ../home-noarch
poldek:/home-noarch> ls | !wc -l
54
poldek:/home-noarch> cd ../all-avail
poldek:/all-avail> ls | !wc -l
11905

Moze ja zle interpretuje wyniki ls, moze jeszcze cos mam
niedokonfigurowane, a moze priorytety nie dzialaja dla pliku
sources.conf albo pomiędzy, albo priorytety nie są używane podczas
usuwania duplikatów.

U mnie to niestety nie działa. Przy próbie instalacji/upgrade'u -
ciągnie z sieci.
Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to mogę jeszcze potestować. A jak
jestem upierdliwy, to mogę przestać. Bo jak pisałem, wiem jak to obejść.

adam
--
Adam Skowroński                  *  W związku z powyższym konkurencja
tytus w oldfield.org.pl            * MSIE powinna emulować błędy głównego