Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Liliana Ziołek liliana.ziolek w gmail.com
Czw, 8 Wrz 2005, 22:16:58 CEST

Hello Łukasz,

> O jak super, bo można było oszaleć po podmountowaniu 20-30 nfs'ów.

Ja bym się cieszyła jakby to opcja jakaś była, mam subtelnie mniej
tych nfs i dla mnie było to piekielnie wygodne...

Jeśli nie da się automagicznie (z fstaba) to chociaż "z palca" bym
chciała sobie zrobić, ale ln w katalogu Desktop jakoś średnio mi się
mimo wszystko widzi - a może to jedyna droga?
W KDE pamiętam była możliwośc tworzenia ikonek do dysków "z palca" -
niestety w gnomie chyba nie bardzo tak się da? Czy też może nie
znalazłam? Bo i fakt - dotąd nie szukałam bo nie było potrzebne...

--
Best regards,
 Liliana                            mailto:liliana.ziolek w gmail.com