Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Konrad Skup promilek w poczta.pf.pl
Czw, 8 Wrz 2005, 22:46:54 CEST

Liliana Ziolek wrote:

>1. gdm - czasem zdarzalo mi sie, ze po starcie nie bylo widac w okienku
>logowania klawiatury, jak gdzies chyba na liscie znalazlam i
>przetestowalam, pomagalo wybranie myszka "XDMCP chooser" - po powrocie
>do logowania juz bylo ok. Roznica jest taka, ze wtedy zdarzalo to sie
>raz na nascie startow - teraz przy kazdym. Czy jest jakis inny niz ten
>XDMCP sposob zeby sobie z tym poradzic mniej doraznie a bardziej na stale?

Jeśli mnie pamięć nie myli, wystarczy w pliku /etc/inittab
dopisać(odchaszować) na końcu następującą linijke
:x:5:respawn:/usr/bin/gdm
i wyłączyć uruchamianie się gdm jako usługi przy starcie przez
chkconfig gdm off.