Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 8 Wrz 2005, 23:50:27 CEST

Artur Flinta wrote:

> U mnie głośność jest normalnie zachowana, może pomoże zapisanie ustawień
> alsy z palca (alsctl store - o ile alsy używasz), oczywiście by to
> działało, to skrypt inicjujący alsę powinien robić też alsactl restore.
> Masz alsa-utils-init zainstalowane?

Nasze alsa-utils-init niezbyt radzą sobie (tzn. odmawiaja calkowicie
wspolpracy, jesli takowe sie pojawia) z kartami dodawanymi przez
hotpluga (czy to USB czy to PCI). Może dlatego?

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa