Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Pią, 9 Wrz 2005, 10:47:40 CEST

05-09-09, Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> napisał(a):
> Dobra, przyznac sie! Ktory to podaje sie za dziewczyne zeby uzyskac
> wiecej pomocnych odpowiedzi?! ;D

Przesadzasz, zakladajac ze istnieje ufo (van Drake equation) mozna
zalozyc ze istnieja kobiety uzywajace linuxa i PLD, ot najwyzej jest
to malo prawdopodobne i moc takiego podzbioru zbioru uzywajacych PLD
jest bliska 0 ale wieksza...

--
Maciej Pijanka