Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 21:17:25 CEST

Liliana Ziolek wrote:
> Tak sobie mysle czy pomoglibyscie zrobic mala liste must-have
> programow "konfiguracyjnych" (chociaz nie tylko)? Chodzi mi o programy
> w stylu wlasnie gconf-editor, o kombinacje gnome-volume-manager,
> gnome-vfs..., eject, do tego np. fam zeby po instalacji w poldku od
> razu pojawialo sie w menu gnome'a, nawet rzeczy w stylu gnome art...
> Takie roznosci, o ktorych zwykle dowiadujemy sie przypadkiem, a bez
> ktorych potem ciezko zyc ;) Takie ktore ulatwiaja zycie, dzieki ktorym
[...]
> Jesli ktokolwiek ma tego typu sugestie to prosze je kierowac do mnie
> [...]

Jest stworzony metapakiet metapackage-gnome i w nim zawarta jest lista
pakietów jakie powinna zawierać w miarę używalna instalacja GNOME. Z
tego co widzę, trzeba by tam jeszcze kilka wpisów dodać - między innymi
fam-standalone (bo ten xinetd nie chciał mi działać) albo gamin (używa
ktoś tego zamiast fam?) i pewnie kilka innych pakietów by się znalazło.

Artur