Gnome - klawiatura w gdm, volume, ikonki dyskow

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 9 Wrz 2005, 22:29:59 CEST

On Fri, 09 September 2005 21:17:25 +0200, Artur Flinta wrote:

> Jest stworzony metapakiet metapackage-gnome i w nim zawarta jest lista
> pakietów jakie powinna zawierać w miarę używalna instalacja GNOME. Z
> tego co widzę, trzeba by tam jeszcze kilka wpisów dodać - między innymi
> fam-standalone (bo ten xinetd nie chciał mi działać) albo gamin (używa
> ktoś tego zamiast fam?) i pewnie kilka innych pakietów by się znalazło.

Ten fam-inetd to mi się w ogóle jakiś dziwny wydał. On ma w pliku:
'/etc/sysconfig/rc-inetd/sgi_fam' wpisane 'PORT=0'. To tak ma być?

--
Dariusz Laskowski  ...kobiety, szczególnie w Warszawie, zainteresowne są
darlas at post.pl  jedynie mężczynami, którzy mają już własne mieszkanie