optymalizacja amd64 - No i znowu "A dlaczego?"

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 10 Wrz 2005, 12:22:48 CEST

On Fri, 9 Sep 2005, Wieslaw Kierbedz wrote:
> A dlaczego przy kompilacji mplayera (akurat tego, innych rzeczy jeszcze
> nie budowałem) optymalizacja pod amd64 ustawia mi się na athlon-xp
> (march i mcpu)?
> To chyba od gcc i kernela zależy - oba są z ac stable.
>
> Rozumiem, że to ma być x86_64, a nie koniecznie k8, ale athlon-xp, to
> chyba ani jedno, ani drugie.
> Pewnie, to nie stąd zresztą się bierze.

Mnie coś innego niepokoi:
<cite>
CPU: Advanced Micro Devices  (Family: 8, Stepping: 2)
Detected cache-line size is 64 bytes
MMX supported but disabled
MMX2 supported but disabled
SSE supported but disabled
SSE2 supported but disabled
3DNow supported but disabled
3DNowExt supported but disabled
CPUflags:  MMX: 0 MMX2: 0 3DNow: 0 3DNow2: 0 SSE: 0 SSE2: 0
</cite>

TAk jest przy paczce z AC...